Dies Especials

25/4/13

Estem de proves amb CLASSDOJO.COM

Què és això?
     Doncs aprofitant les Noves Tecnologies, he començat a utilitzar classdojo, que és una aplicació educativa per tal de fer un seguiment dels xiquets/tes de la classe, principalmet a nivell actitudinal i comportamental. Consisteix en el següent: 
     Es fa una llista dels noms del grup i l'aplicació els dóna un avatar, (els nostres són uns montres la mar de divertits), i se'ls puntua segons els items que jo, com a mestra, considere oportuns, per exemple: estar ben asseguts, acabar la feina diaria, portar els deures, treballar sense molestar, arreplegar i fer filera ràpidament... I també n'hi ha de negatius, com: problemes en el pati, alçar-se de la cadira sovint, no portar els deures, no acabar la tasca... 
    Quan fan o no fan alguna de les coses es clica sobre el seu avatar i l'item i , se'ls va donant uns punts/o llevant... En classe ho tenim en la PDI i és automàtic, a mida que van complint els items, es van marcant i per a ells és prou motivador, donat que és instantani i això els permet rectificar al llarg del matí o de la vesprada.
 
La qüestió és que vosaltres podeu rebre també aquesta informació, crec que només es pot setmanalment, els divendres, (això encara ho he de comprovar...) Com? Doncs molt fàcil, al vostre e-mail. Si voleu podeu passar per la classe i us faig una demostració de com funciona, (són dos segons), i si us interessa, doncs em doneu el mail i us done d'alta. Aquest sistema l'estem portant a terme alguns mestres de l'escola, Bea, Maria (2nA), jo... Vinga!! passeu per la classe perque una imatge val més que mil paraules, ok??? (Encara que no vulgueu rebre la informació podeu vore-ho com és, d'acord??)
Us deixe uns enllaços en castellà on informen del que és (tenen un video i tot), per a què servix, els usos educatius que té... 
    
Ahh i també la podeu tindre en el mòvil, (jo ja la tinc), és una app que no heu de pagar, debades, gratuita, free... Animeu-vos!! i... GRÀCIES!!!








2 comentarios:

  1. Hola Llum,
    Ja he introduit el meu parent code. I ja tinc la meua contrasenya per a accedir a la fitxa de Sergio.
    No he tingut cap problema.

    ResponderEliminar